فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان با اشاره به جزئیات کودک‌آزاری در این شهرستان عنوان کرد: هنگام مراجعه کودک به بیمارستان، کتف دست چپ او شکسته شده بود و روی ناخن پا، دست، بینی و در بیشتر اعضای بدن این کودک رد دندان ناپدری مشاهده می‌شد.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
فیفا ساعاتی پیش سرانجام از تصمیم قبلی خود صرفنظر کرد و فرمت جدید جام جهانی 2026 را اعلام کرد.
در این بیانیه بدون ارائه جزئیات بیشتر تنها آمده است: «این نوع حملات نیرو‌های ائتلاف و نیرو‌های هم‌پیمان و ساکنان منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد و ثبات و امنیت را در دو بخش سوریه و منطقه از بین می‌برد.»
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش برای تامین اعتبار جهت استخدام بیشتر فرزندان شهدا و جانبازان پس از شرکت در آزمون خبر داد و گفت:۳ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بنیاد هستند.
به تازگی بانک مرکزی پس از گذشت بیش از چهار سال، نرخ تورم را از حصر خود خارج و جزئیات تغییرات قیمتی در یازدهمین ماه سال را اعلام کرد. تغییراتی که نسبت به دیگر مرجع آماری کشور، تفاوت‌هایی دارد؛ اما این رویکرد بانک مرکزی مبنی بر ارائه آمار تورم، قابل تقدیر است.
به گفته مقامات داخلی، چین قرار است ۴۰۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه‌گذاری کند. براساس گزارش نشریه فارن پالیسی آمریکا ۲۸۰ میلیارد دلار این سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز و ۱۲۰ میلیارد دلار در صنعت حمل و نقل است. بخش مهم دیگر این سرمایه‌گذاری به صنعت خودرو مربوط می‌شود و قرار است سهم خودرو‌های چینی در بازار ایران بیشتر شود.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان، اظهار کرد: فاز دوم این طرح به زودی اجرا خواهد شد که طی آن به هر نانوا متناسب با میزان نانی که پخته و فروخته و همچنین تراکنش‌هایی که در دستگاه کارتخوان ثبت شده است، به علاوه چند درصد بیشتر، آرد تخصیص داده خواهد شد.
نفتکشی که در بندر الضبه یمن هدف عملیات پهپادی قرار گرفت، پرچم «جزایر مارشال» را با خود حمل می کرد، از کره جنوبی حرکت کرده بود و قصد داشت دو میلیون بشکه نفت یمن را غارت کند.
خبرگزاری عربستان به جزئیات بیشتر اشاره‌ای نکرد حال آنکه پیشتر وزارت خارجه عمان از تماس تلفنی بلینکن با همتای عمانی خود خبر داد و افزود که دو طرف تمدید آتش‌بس در یمن را مورد بررسی قرار دادند.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ای کاش آقای رئیسی 5 یا 6 مورد را انتخاب و آنها را با جزئیات بیشتر و دقیق تر برای مخاطب جهانی تبیین می کردند چون در مجمع عمومی سازمان ملل تعداد مخاطب بین المللی بیشتر از مخاطب داخلی است.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه از ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات پاسخ ایران خودداری کرده است. چند روز پیش آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که حصول توافق در آینده نزدیک محتمل نیست.
بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، قاتل جوان پس از سرقت از خانه مورد نظر فرار کرده که در راه‌پله‌های آپارتمان 6 طبقه با استوار امیر کیوان‌لو مواجه شده و وی را هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار داده است.
این منابع به جزئیات بیشتر این حمله و تلفات و یا خسارت‌های احتمالی ناشی از آن اشاره‌ای نکردند.
با اعلام کامرانی‌فر، فدراسیون فوتبال نامه فیفا در خصوص نگرانی بابت دخالت خارج از فدراسیون در روند انتخابات را پاسخ داده است.
وب‌سایت دیلی‌میل جزئیات و تصاویر بیشتری از نحوه قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه منتشر کرده که اغلب به او «مغز رهبر روسیه» گفته می‌شود.
وب‌سایت دیلی‌میل جزئیات و تصاویر بیشتری از نحوه قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه منتشر کرده که اغلب به او «مغز رهبر روسیه» گفته می‌شود.
«باید توجه داشت که جهت حصول یک توافق، دو طرف(به طور خاص ایران و آمریکا) باید به یک توافق اتمی متوازن دست پیدا کنند که تا حدی وجهه هر دو طرف را در موضوعات حساس حفظ کند. این مساله در نوع خود کاملا مهم است زیرا در قالب آن، وقوع هرگونه تغییری در جزئیات می تواند به پیچیده شدنِ معادله دستیابی به یک توافق و انجام مذاکرات بیشتر تا زمانی که مسائل مهم و اساسی حل شوند، ختم شود».
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ